אימות דיגיטלי בנקאי

מס"ב מציעה ללקוחותיה את שירות אדי"ב - שירות אימות דיגיטלי בנקאי.

השירות מאפשר לארגון לוודא התאמה בין מזהה לקוח (ת"ז/ח"פ/דרכון) למספר החשבון, שהועבר למס"ב ע"י הארגון.

האימות מבוצע מול הבנק בו מתנהל החשבון של הלקוח.

 

איך מצטרפים למס"ב?

  • 1 מילוי טופס בקשת הצטרפות

    לאחר שיחת הסבר וקבלת מידע ממס"ב, ישלח טופס הצטרפות, לארגונים המעוניינים בשירות

  • 2 הסכם

    עם קבלת טופס הצטרפות מלא, מס"ב תיצור איתכם קשר ותשלח הסכם הצטרפות לחתימת מורשי חתימה בארגון

  • 3בדיקות מול מס"ב והתחלת עבודה

    לאחר חתימת ההסכם, תוכלו להתחיל להעביר למס"ב בקשות לאימות

למילוי טופס בקשה לקבלת מידע לשירות אדי"ב, לחץ כאן.

 

איך זה עובד ?

  • מס"ב תקבל מהארגון בקשות לאימות חשבון ותעביר אותן לבנקים הרלוונטיים.
  • מס"ב תקבל מהבנקים תשובות לבקשות האימות ותעביר אותן לארגון.
  • הבקשות לאימות והתשובות החוזרות לארגון מועברות בקבצי אצווה בצורה מאובטחת.

 

Chart Masav

 

ימים ושעות פעילות

  • השירות ניתן בימי עסקים שאינם ימי עסקים קצרים.
  • השעה המאוחרת ביותר בה מס"ב תקלוט קבצים מהארגונים הינה 14:30.
  • מס"ב תפיץ את קובץ התשובות לארגון בשעות הערב ולכל המאוחר בבוקר שלמחרת.

 

מהן העלויות ?

בהתאם לתעריפון מס"ב.